April, april!


God morgon mina vänner!
Idag är det den 1 april och skämtens dag!
Jag älskar den här dagen, dock är det inte alltid jag kommer på några skämt och det är inte alla år jag ens försöker!
Men ibland kommer det till en och man kan bara inte låta bli! =P
Jag skämtade med barnen imorse, det var så himla roligt och Theodors min var obetalbar! =)
Jag filmade det hela....hoppas ni inte tar illa upp att kameran/bilden skakar till ordentligt en gång, det är bara jag som nyser! *hahaha*
Hur är det med er denna underbara dag då?
Har ni bågra roliga april skämt på lut eller är ni sådana som inte lägger ner energi på det?
Ni får gärna skriva och berätta! Alltid kul att höra vad andra tycker! =D
Nej mina vänner! Ska avsluta och få iväg min stora son till skolan och sen bör jag få min lilla dotter klar för dagis, då detta är en dag då hon segar väldigt mycket!
Men jag återkommer säkert senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback