Bra dagar!


De sista två dagarna har varit riktigt bra!
Gårdagen var väldigt lugn! Slappade lite under dagen samtidigt som jag små plockade och städade undan lite. Sen under eftermiddagen så var det rätt lugnt med, vi var till Davids skola för möte och kollade hur de sista två veckorna gått och sen disskuterade vi lite annat!
Tyvärr tar han fortfarande inte hem alla läxorna och han lämnar inte in dem som han ska samt att han krånglar lite på en del lektioner.
Han har fortfarande en del att jobba med för att komma ikapp och nå sina mål, men vi fortsätter att kämpa för att hjälpa honom så mycket vi bara kan! =)
Sen under kvällen när vi kom hem blev det lite prat med grannar ute på gården innan det var dags att gå in och göra lillan iordning för natten!
Kvällen spenderade jag sen vid datorn för att kolla runt lite samt framfrö tv:n till Grey's Anatomy och hör på detta....Jag somnade INTE igår! För en gångs skull! *hahaha*

Sen imorse vaknade jag strax innan det att klockan skulle ringa, så jag hade vaknat till när barnen kom upp, det var rätt skönt!*me like*
Sen blev det en tur till dagis och lämna för att sen gå hem och äta frukost samt förbereda inför morgondagens veckostädning. Så jag fixade med disk och lite dammning innan jag gick till en granne på kaffe och massor av prat! *trevligt som alltid*
Sen blev det hem för att fxa lite till innan jag och grannen skulle följa med en väninna för att kolla på en lägenhet med henne och direkt efter det blev det en promenad till dagis för att hämta vår lilla skrutt! *sweet*
Väl hemma igen så blev det lite prat med barnen och små fix innan jag och Theodor tog bussen till stan för att gå till skopunkten och inhandla nya skor till honom! Och han var så lycklig då de han kollat ut på nätet fanns i hans storlek! *kul*
Sen hemma pratade jag med grannar som var ute, innan jag gick upp till en annan granne för att lämna en windows skiva och sen blev det hem för att ge lillan kvällsmat och natta henne!
Och sen dess har jag mest suttit här samt pratat en del i telefon! *kul, kul*
Och nu är snart kvällen här, mellan barnen ska lägga sig och älsklingen åker snart till jobbet för ännu ett nattskift. Sen ska väl jag göra mig själv iordning, äta lite och bänka mig framför tv:n för att kolla på Criminal Minds innan jag somnar för lite skönhetssömn för att samla nya krafter inför morgondagens sysslor och andra aktiviteter! =)
Hur har er dag varit? Och er gårdag?
Har ni gjort något roligt eller något nytt att berätta? Hoppas i alla fall på lite gensvar från mina underbara läsare!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback