Dr. Oetker???


Hej!
Tänkte bara kolla om någon av er vet en bra sida på nätet där man kan köpa Dr. Oetkers baktillbehör mm?
Jag har letat en del på google, och vill gärna hitta en bra hemsida där man kan handla alla deras produkter då de inte finns i alla butiker, eller mer att butikerna har alldeles för dåligt utbud och man inte alltid hittar just det man vill ha!
Så snälla ni!
Om ni vet om någon sida eller kanske känner någon som skulle kunna veta, skulle ni kunna kolla upp det och berätta det för mig?
Jag vill gärna baka mer, men det är så tråkigt att dekorera med vanliga tråkiga saker!
.
Tack på förhand!
*KRAMAR TILL ER*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelika

Konsum har många av dom sakerna.. bara så du vet.. hihi ;)

Postat av: Nina

Hihihi...då vet jag...men vad menar du med många? Det finns ju hur mycket som helst, som jag aldrig ens sett i butikerna! =)

Ha en bra kväll!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback