Första avsnittet....


...av Talang 2011 gjorde mig lite besviken, då det inte alls var lika många bra med nu som det brukar. Utan de flesta var livlösa och långtråkiga!
Så min ranking blev svår, men de allra första tävlandena var absolut roligast. Och de kallar sig för Sexbomb (tanterna). De har gjort om en gmmal låt av Tom Jones! *fniss*
Och jag trodde inte programmet kunde bli direkt bättre och funderade på allvar om jag skulle kolla i fortsättningen och så kommer den sista tävlande upp på scenen och han heter "Rasmus Eriksson" och är så jävla SUPERDUPER BRA!!!
Jag fick gåshud av att höra honom sjunga och jag hoppas att nästa bidrag är minst lika bra så han fortsätter att gå vidare!
Han ligger på en klar 2:a plats efter Bruno Marsch i gåshuds effekten av en sång! *lol*
Så där...där har ni min åsikt om dagens avsnitt och de tävlande. Jag ser lite mer fram emot nästa avsnitt och hoppas att den kommande veckan går fort! =P
Nu ska jag slappa lite i soffan och sen ta natten, så detta blir mitt sista inlägg för idag och önskar er med det en riktigt god natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback