Lunchen avklarad!


Förmiddagen har varit mest lugn och vi har egentligen inte gjort speciellt mycket. Vi har fått barnen att göra sina sysslor och sen skulle älsklingen byta olja på bilen, men det krånglar lite, så antagligen blir detta imorgon istället!
Och själv har jag lyssnat på musik, försökt få rent fritösen samt plockat och dolat lite smått här hemma. Och så självklart fixat med mat.
Och idag blev det våfflor med hemmagjord sylt, grädde och bär! *mumma*
*Själv åt jag en av varje =)*
.
Jag måste göra detta fler gånger för det var verkligen jätte gott, och inte alls så sött som köpesylt! =)
Nu vet jag inte vad man ska hitta på. Jag ska nog baka en paj, jag har funderat på det sen igår och nu kanske man ska göra slag i saken. Klockan är ju inte så mycket, så då kanske man kan ta lite eftermiddagsfika senare! *sweet*
Vad har alla ni gjort idag då? Några roliga planer för resten av dagen?
Dela gärna med er eller bara kom med små kommentarer i bloggen med era åsikter och så. Kanske ni t.om har några förslag på saker jag kan skriva om?
Ha nu en fortsatt bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback