My checklist!


Nu ska vi se om jag fått med allt som jag ville göra! Då det händer alldeles för sällan att jag tar tid för mig själv (typ 3ggr per år) så glömmer jag väldigt lätt vad man bör göra för att ta hand om sin kropp! =P
Men detta är vad jag gjort i alla fall! =)
  • Tagit ett fotbad på minst 15min (blev 30min). Check
  • Ätit frukost. Check
  • Hyvlad bort all död hud från fötterna. Check
  • Filat fötterna släta och fina. Check
  • Klippt både tånaglar och "finger" naglar. Check
  • Filat och polerat naglarna. Check
  • Tvättat och scrubbat ansiktet. Ckeck
  • Lagt en ansiktsmask. Check
  • Rakat ben, under armar samt bikinilinjen. Check
  • Scrubbat hela kroppen. Check
  • Tvättat håret (2ggr blev det till och med). Check
  • Haft i en hårinpackning. Check
  • Duschat av mig, tvättat mig och torkat mig. Check
  • Tagit på mig underkläder. Check
  • Smörjt in kroppen. Check
  • Målat tånaglarna. Check
  • Smörjt in fötterna. Check
  • Klätt på mig kläder. Check
  • Torkat, fönat, borstat och friserat håret. Check
  • Sminkat mig. Check
  • Haft på mig roll-on och parfym. Check
  • Målat naglarna. Check
  • Borstat tänderna och använt munvatten. Check
  • REDO! =)
Och här kommer bilder på produkterna jag använder mig av! De är helt underbara! =)
Ser ni! Det var fasiken inte illa alls ju (men jag måste inhandla mer rakgel då den tog slut helt idag) och sen skulle jag ha borrat i nageln och satt i ett nagelsmycke men orkar inte det just nu och sen har jag lite svårt att välja vilket jag ska ta, så det får bli ett senare projekt! =P
Så nu är jag redo för att ta itu med dagens aktiviteter! =D
Älsklingen kom också precis ur duschen så det innebär att vi båda är klara för att nu åka till stan och käka lunch! Det ska bli sååå himla gott!!!!
Ha det gött så ses vi senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback