Nystädat!


Nu är eftermiddagen snart över och min underbara make står nu och skalar potatis inför morgondagens middag, så jag slipper förstöra mina nymålade naglar! *underbara make*
Men nu har i alla fall barnen gjort sina sysslor och städat sina rum, bara Juliette kvar som får ta sitt när hon kommer hem från badhuset. =)
Och själva har vi plockat undan, satt in älsklingens papper i hans pärm samt dammsugit och skurat hela ovanvåningen! *känns så skönt*
Och så fort älsklingen har skalat klart potatisen ska jag sätta på lite kaffe för snart kommer Claes på en fika! Det kommer bli trevligt....det är det alltid!
Och han skulle vara extra gullig idag och köpa mmed mazariner då jag är fruktansvärt sugen på det, och så hann jag inte baka tills idag....hade tänkt det, men tiden liksom rann iväg för mig! =(
Men nu ska jag ta och göra det sista så lika bra att avsluta här så återkommer jag säkert senare igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback