Snart klar!


Nu har man slappat lite, klyftat och marinerat potatisen samt förberett salladen. *skönt*
Jag har även fått massor av musik till min Spotify så nu finns det i alla fall lite att välja på när jag har tråkigt i mitt fyrkantiga kök! =P
Så om en liten stund blir det att börja plocka fram allting som behövs och sen duka bordet!
*snyggt som fan, den här servisen skulle jag vilja ha!!!*
.
Måste även hämta hem Juliette och prata med grannen angående övernattningen flickorna pratar om! bra att veta hur det blir! =)
Annars är det rätt lugnt just nu. Maten ska ju inte serveras förrän kl 17 och just nu är det långt kvar tills dess! *bra*
Men nu ska jag avsluta och göra lite mer nytta och vänta på våra gäster och sen blir det glatt! =D
Ha nu en riktigt trevlig kväll allihopa så kanske jag återkommer senare (om inte vinet stiger mig för mycket åt huvudet)!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback