Sol och mulet!


God morgon mina vänner!
Verkar lite som om vädret inte riktigt kan bestämma sig för om det ska vara soligt eller mulet, den försvinner mellanvarven och det ser ut som om det skulle kunna bli lite regn under dagen! *hoppas inte*
Natten var väldigt lång. Delvis hade lillan svårt att somna då hon har börjat hosta rätt illa igen! *stackaren* Och delvis beror det på min rygg, efter allt slit igår hade jag väldigt svårt att koppla av och sov väldigt dåligt under natten, så vid 4 tiden i morse gick jag upp och la mig på soffan för att kolla lite på tv!
Somnade om efter någon timme, så känner mig trots allt relativt utvilad! *skönt*
Förmiddagen idag tänker jag mest ta det lugnt under, kanske ta en kaffe med grannen och sen fixa matlåda till älsklingen innan han ska åka till jobbet och jag ska hämta på dagis!
Sen i eftermiddag kommer svärmor! Så då ska jag vara lite extra snäll och ha kaffe och kaka väntandes på henne när hon kommer från tåget. Antar att hon kommer runt halv 3! =D
Sen kommer Elle då det åter igen är tisdag och dags för våran tjejkväll! Men den kommer börja med jobb då vi ska "sanera" mitt kök med klorin så det blir riktigt rent och fint! Egentligen orkar jag inte, men samtidigt behöver det göras och kan lika gärna passa på då svärmor är här och kan hjälpa mig lite med barnen!
Och efter städningen blir det hög tid för att bänka oss i soffan och kolla på DH och CT (som ÄNTLIGEN är tillbaka)!
Och till kvällens roligheter har jag köpt cola och ostbollar! Jag vet att Elle blir glad av det! =D
Sen blir det väl nästan dags att ta kvällen och försöka få lite sömn innan en ny dag gryr och det åter är dags att börja om från början!
Men men....detta är min dag i lite korta drag, det kommer säkert ändras lite under loppet oc antingen kommer jag göra mer eller mindre! Men det återstår att se! =)
Ha nu en riktigt bra dag allihopa och snälla! Ni kan väl hålla en tumme för att fröerna kommer med David hem idag!? *längtar massor*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback