Tjejkvällen!


Nu är jag hemma igen! Blev inte så sent då det inte var något CT och vet inte riktigt varför då jag inte hört något om att säsongen är slut. Men får väl kolla upp det så fort jag kan!
Kvällen var lika undebar som alltid! Vi satt och pratade och sen kollade vi på DH! *love it*
Och till det bjöd hon på te, nyponsoppa, rostade mackor och skorpor med smör, ost, skinka och marmelad som påläggsval!
Och så drack vi citronvatten!
Det var supergott! *mmmmm*
Ska snart gå och lägga mig, behöver all sömn jag kan få då jag ska stå ut extra länge utan frukost imorgon för att ta de där förbannade proverna!
Men det kommer vara riktigt skönt när det är gjort, och ännu skönare om de nu är okey så jag kan få iväg min remiss någon gång!
Men men....ska inte skriva mer om detta här då jag har min "speciella" blogg för detta! Vet inte om ni kollar den eller har adressen dit, men ni kan i alla fall hitta den här:
http://helantillhalvan.bloggplatsen.se/
Och där skriver jag om allt som rör min kommande operation och mitt/mina sluta-röka försök som kommer att komma inom en snar framtid!
Jag hoppas verkligen ni vill följa den bloggen med och ge mig massor av stöd och uppmuntran då jag antagligen kommer att behöva det!
Men nu ska jag sluta tjata om detta och göra mig iordning för sängen! Har en lång dag framför mig imorgon så lika bra att försöka få lite skönhetssömn! =)
Sov gott mina vänner!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback