Var inte....


....i badhuset så länge som jag trodde det skulle bli. Och så här i efterhand var det nog tur med tanke på att två av barnen bråkade och blev sura så allting efter tog så mycket längre tid än vad det hade behövt göra! =(
Men vi var där i ca 3 timmar så de fick en chans att leka av sig ordentligt samt en liten fika paus. *mys*
Här får ni två bilder till från när jag och Juliette sitter utanför och väntar på de andra! Solen skiner så underbart och man blir så glad!
Sen åkte vi direkt till välsviken och handlade sen blev det raka spåret hem för att fixa med mat och en del sysslor och nu har vi precis ätit och fixat med disken.
Och när det kommer till sysslorna för dagen så har vi bara dammsugningen av ovanvåningen kvar! Och den hoppas jag älsklingen tar medans vi andra är på stan på de där dansuppvisningarna! *hoppas*
Sen när vi kommer hem blir det att skicka iväg Theodor för att sen förbereda för kvällens myskväll! *längtar*
Nä...nu ska jag få mig själv klar då bussen går om ca 15min eller liknande. Så vore bra om jag blir klar så vi inte missar den! =D
Så ha en fortsatt bra dag så försöker jag skriva mer senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback