Dags för lite nytta!


Nu har alla barnen kommit iväg som de ska, det blev såå tyst här hemma sååå frukansvärt snabbt! =P
Så nu har älsklingen och jag även fått i oss frukost. Han åt ost och leverpastejsmörgås med te till och själv åt jag smörgås med hackkorv på, med ett glas oboy till! *sååå gott*
Så antar att det nu är dags för mig att göra lite nytta....så ska nog börja med att komma ur nattkläderna och få på mig vardagskläder. Vädret ute är inget kul så idag blir det svårt att välja passande kläder. Men men...allt går bara man vill! ;)
Sen när jag är klädd så blir det att invänta svärmor. När hon kommer ska vi åka och veckohandla!
Vi brukar låta henne och mamma åka med och handla de gånger de får plats och behöver det. Skönt för dem att slippa gå/cykla/ta bussen och släpa på allting själva! =)
Nu behöver jag i alla fall inte handla så mycket då barnen är tillbaka i skolan och det försvinner massa måltider hemifrån...så jag får ta det lugnt och se till att jag inte handlar mycket av en vana....är ju såå himla tråkigt att behöva kasta mat för att den inte äts upp!
Sen när vi kommer hem vet jag inte vad det blir....självklart packa in varorna men för utom det är det inga planer förrän vid 16 tiden då älsklingen ska åka iväg och få hjälp med att "kränga" nya däck åt oss! Ska bli skönt att ha en sak borta.
Nu gäller det bara att få tag på den andra killen som skulle hjälpa oss med "fläktremmen" och en felsökning....snart har hela veckan gått och vi har inte hört något alls....jag börjar bli nervös nu eftersom det är mindre än en månad kvar till besiktningen! *suck*
Hoppas att det löser sig i tid sen bara!!
Nä...dags att ta itu med mig själv så jag kan vistas bland folk! *hahaha*
Ha en bra dag allihopa så hörs vi mer senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback