Funderingar...


God morgon allihopa!
Det märks att dagarna går, fortare än jag ibland önskar, och allting närmar sig med stormsteg. =)
Jag har nu insett att det bara är en månad kvar tills jag fyller år och det är mindre än en månad kvar tills jag ska ut på hemliga äventyr!
Ja inte hemliga för er så, men jag kan inte berätta något för er då det är så att jag inte har en aning om vad som händer eller var jag ska! *nyfiken*
Det var så att min syster ringde mig här i veckan och gav mig en "checklista" inför vad jag ska packa och hur mycket. Det enda hon avslöjade över detta var att jag ska åka till Stockholm den 19 september för att träffa henne, och sen ska vi vidare. Men vet inte när eller på vad eller vart!?!?!?
Jag är så himla nyfiken men samtidigt nervös och spänd. Men det börjar i alla fall bli lite kul nu, för ett tag sen var jag mest nervös....så nervös att jag blev negativ. *dumt av mig*
Men men....det kommer att släppa och snabbare än jag tror så är dagen här och jag kommer ha tusentals fjärilar i magen! *hehe*
Och sen kommer jag hem på kvällen på min "stora" dag och sen dagen efter är det bara att ta itu med allting hemma då jag ska ha min allra första födelsedagsfest! *partyyyy*
Den ser jag fram emot, och jag är sååå nyfiken på hur många som kommer tacka ja på evangemanget jag skapat på fejjan. Än så länge är det 17 som tackat ja, 4 som sagt kanske och 7 som tackat nej. DETTA ser jag fram emot med spänning! *fniss*
Jaja....för övrigt vet jag inte vad jag ska skriva eller vad man ska hitta på. Vädret är lika "pissigt" idag som igår...regnet fortsätter komma.
Och detta är min älsklings enda lediga dag den här veckan, men han kommer vara trött så inte direkt så att man orkar hitta på något.
Men men....nästa vecka är han ledig så då kanske man orkar och hinner lite mer! *hoppas*
Nä....ska ta och avsluta innan jag bara babblar sönder er! Ha en underbar lördag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback