Glader!


Dagen har flytit på rätt bra! Vi handlade och inne på Välsviken så har de äntligen fått salladsbar! Jäklar vad kul och gott att sätta ihop sin egna sallad till endast 10,90kr/hg! *me like*
Min blev en himla blandning med sallad, rivna morötter, majs, kyckling, lite räkor, tonfisk, fetaost och ägg! *slurp*
Men det blev lite mycket sallad då jag inte ens orkade äta upp hälften till lunch, så resten (så mycket jag orkar) blir min kvällsmat! *mumma*
JÄTTE BRA initiativ av er på Ica! Hoppas verkligen ni behåller salladsbaren! =)
Sen efter lunch satt jag på Tradera och letade efter massa nya, billiga, små hygien grejor mm...som fungerar bra till en "plock-låda". Det är en present som jag har gett en väninnas dotter. Och tydligen är den så populär att en annan väninnas dotter önskar sig en likadan nu när hon fyller! *kul*
Så bara att leta, leta och leta tills jag hittar det som behövs och uppskattas av en tonårstjej! Och på Tradera måste jag säga att jag hittade MASSOR av grejor som jag nu budat på! *hoppas, hoppas, hoppas*
Och under förmiddagen idag fick jag sms från posten! Så som jag väntat och längtat!
För två dagar sen fick jag leveransbesked från Halens.....det är så att jag hittade en vår/höstjacka hos dem på rean...så jag beställde en då min är väldigt kort och urtvättad! Och så ville jag ha en liten längre modell!
Bäst av allt var att den var på rean och kostade mig bara 225kr! *perfekt*
Och det allra bästa är att den faktiskt passade alldeles utmärkt! Jag har varit lite orolig för att den skulle vara för liten eller för stor! Men det gick bra den här gången! *underbart*
Sen under eftermiddagen har vi haft lilla Thea här, då hennes mamma skulle på anställningsintervju. Thea skulle egentligen ha varit hos en av våra grannar, men helt plötsligt ville hon hellre vara hos oss och leka med tjejerna....och vem kan säga nej till den sötnosen!? *inte jag*
Så de har lekt ute, kollat på film och ätit äpple! *hög mysfaktor*
Och Angelika! Jag hoppas intervjun gick bra! *håller tummen hårt*
Mamma har även varit här med vovvarna på lite kaffe, för att hämta mjölk och grädde som vi handlade med åt henne....så fort barnen lagt sig ska jag föra över pengar åt henne då hon var så snäll och betalade mina cigaretter här om dagen! *tack än en gång*
Och älsklingen har nu åkt till en kompis för att spela lite tv-spel och Emilia har precis ätit kvällsmat. Och idag åt hon på typ 8 min istället för 48!!! *hahaha*
Så nu kollar hon på tv och dricker lite juice i väntan på kompisen så de kan få ett äpple och dela på!
Och nu kom precis Tine in och berättade att jag har tid på Beauty Center fredag den 16 september kl 10 för en nagelförlägning! *längtar massor*
Så antar att ni nu förstår att jag valde förlägningen som tack istället för massagen....*fniss*
Sen i vinter ska vi ändå ha en tjejdag med massage, middag mm.....fast jag betalar själv! *ser fram emot det*
Jaha....hur har er dag varit då? Hänt något roligt?
Vad händer ikväll då?
Själv sitter jag ensam när barnen lagt sig, så blir att kolla upp om det går något bra på tv, eller om man får slänga på någon film eller liknande. Eller kanske ringa Elle och töla bort lite tid....för det är alltid lika trevligt och underhållande! =D
Nä...nu babblar jag bara igen....så kanske lika bra att avsluta innan ni tröttnar på mig helt! *hehe*
Ha en underbar kväll allihopa!
Och ni....kom gärna med tips om saker ni skulle vilja att jag skriver om, visar eller berättar. Eller om ni skulle vilja ha tävlingar eller liknande! Alla förslag är välkomna! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback