God morgon allihopa!


En ny dag som känns lite piggare än igår men inte helt. Jag hoppas på en lika bra natt till, sen så kommer jag nog vara tillbaka i mina "skor" helt imorgon! *hoppas*
Sov nästan hela natten, Emilia var nere vid 02.30, men älsklingen följde med henne upp så jag fick ligga kvar. *skönt*
Jaja.....vädret idag är ju verkligen skit trist! Här står regnet som spö i backen. =(
Och det får mina tankar att gå till mina "stackars" barn!
Theodor ska idag till ett ställe i Kil som heter Hagudden. Där ska hela mellanstadiet ha lekar och aktiviteter under dagen och sen grilla ikväll! *lycka till*

Och när de "mindre" barnen, i åk 3, har åkt hem så blir det "party" då de stora ska äta gott och lyssna på musik tills det är dags att sova. Så honom ser jag inget mer förrän imorgon efter skolan! *tomt*
Han har ju dock turen att de kan vara inne till och från...det har ju inte Juliette som har utflykt med matsäck varje torsdag! Tråkigt väder att gå ut i. Men hon har ju bra kläder så hon klarar sig, men minns själv vad tråkigt jag tyckte det var att sitta och äta ute i skogen eller liknande när det regnade, blev sååå blött och kallt efter ett tag. Spelade ingen roll hur mycket kläder man hade på sig!
*så är soligt ska det vara*
.
Emilia har också utedag idag. Men hon har turen att de går ut en till två timmar, letar lite kottar i skogen, dricker kanske en festis och äter en frukt innan de går hem för att få av sig ytterkläderna och äta lunch på dagis!
Jag önskar er alla barn en bra dag trots detta tråkiga väder! Jag hoppas ni får turen att det kanske blir uppehåll i alla fall! *håller en tumme*
Nä..nu har jag inget mer att skriva och klockan tickar på när man har roligt!
Måste ta en morgoncigg och sen fixa Theodor och Juliettes matsäck samt väcka lite barn....om de inte kommer upp självmant snart! *hehe*
Ha en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback