God morgon!


Vaknade för ett litet tag sen och inser att sommarlovet nu är över! Och när man kollade ut genom fönstret så känns det inget konstigt alls då vi verkligen fått ruskigt höstväder! =S
Så idag är det tillbaka till skolan för alla barnen. Hörde precis en väckarklocka men inte en unge kom upp! *hehe*
Så snart får jag väl gå och väcka så de inte kommer för sent....
Och nu idag när jag vaknade och insåg att det var skoldags igen så insåg jag också att tiden går alldeles för fort och barnen börjar bli riktigt stora!
David börjar 7:an idag! Det är ju stort!!
Och lilla Theodor (min plutt) börjar i 5:an!?!? Fast då har ju han hoppat över en årskurs så det är ju inte förvånande att det känns konstigt egentligen, men eftersom det är ett år sen det skedde borde jag vant mig vid det här laget! =P
Och så har vi lilla Juliette som idag börjar 2:an....och det är verkligen bara 2 år kvar tills vår lilla envisa och trotsiga tjej börjar skolan! *suck*
Men men...de jobbar på och sliter med skolan och jag är så himla stolt över dem! Och jag hoppas de får en riktigt bra start på det nya skolåret idag! *love you kids*
Emilia har däremor "sommarlov" en dag till då inte hon börjar förräns imorgon! Gött för henne!
Min "semester" börjar då imorgon eftersom jag återgår till det trista hemlivet helt ensam.....men jag får en liten mjukstart då min älskling nu har sin lediga vecka! *så skönt*
Men men......nu ska jag väcka Juliette alldeles straxt så avslutar så jag hinner uppsöka toaletten och dricka lite vatten innan!
Önskar er alla en bra dag! Och till alla skolelever: Lycka till i skolan idag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback