Myspys!


Usch!
Jag lider verkligen med er! Men det kommer ett inlägg till nu....jag hoppas verkligen ni står ut! ;P
Men jag bara måste berätta!!!
Min mamma skrev precis ett meddelande till mig på FB och jag blir såå glad och nyfiken!
Vill ni se?
Ja det är klart ni vill! ;P
.
Hej älskade dotter, lördagen den 17 september samlas vi hos mig klockan 18.00.
Det blir du, Annie, Agneta och jag. Kvällen kommer att starta med Skagentårta, sedan följer min Spagettilasagne för att avslutas med Chokladfondant. Dricka finns för dig från Annie och mig.
Välkommen till (förhoppninsvis) en trevlig kväll med spel, prat och dricka.
Kram mamma.
.
Nu är jag allt bra nyfiken på skagen tårtan! *fniss*
Ska bli såå himla kul och skönt! En lugn middag inne,  innan alla andra bravader kommer att hända! *underbart*
Tack mamma för initiativet och Tack svärmor för att du är med och hjälper till!
Och tack Agneta för att du också kommer och är med!
GIRLSNIGHT!!!! *weeehooo*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback