Sista...jag lovar!


Ledsen att jag skriver flera gånger om, men känner att jag behöver skriva av mig lite nu! =(
Delvis för att jag är rastlös och uttråkad...det är ju trots allt fredag kväll och jag har inte ett jävla skit att göra då älsklingen har lagt sig för natten (då han ska upp kl 4 och jobba).
Theodor har lagt sig för natten, David kollar tv i lilla rummet, Emilia sover och Juliette sover borta! *suck*
Det var nog länge sen jag hade så svårt att bara koppla av och njuta av helg och lugn! =/
Men men...det löser sig....kanske ringer Elle och tölar lite....om hon har tid över för lilla mig! *hehe*
Och nu kom David upp och sa god natt och la sig....så bara Nina kvar uppe! =/
Och sen beror det delvis på att jag är lite irriterad. Den där killen jag berättade om. Han har varken hört av sig eller dykt upp!
Tycker det är lite dåligt stil då vi hade bokat in att det skulle fixas idag, men han svarar inte eller något annat. Jag menar....svårt att lyfta luren, slå en signal och meddela att det inte går eller liknande???
Jaja...egentligen struntar jag i det så då vi skulle betala honom 500kr som tack för hjälpen, det är rätt mycket pengar...och det är ju inte jag som förlorar "lönen" utan han.
Men samtidigt så vet vi nog inte någon annan som kan hjälpa oss med detta, då det är lite krångligt med motorn och liknande, så det lutar väl åt att vi blir tvugna att lämna in den på verkstad för att få det fixat.
Och det känns jävligt trist då jag snart fyller 30 år, älsklingen vill köpa något fint...jag ska ha en stor fest och sen när det är över så kommer alla barnens födelsedagar på rad (typ) och så ska man klara av deras kalas och jul samt nyår på det!
Det är alltid tufft annars men nu blir det ännu värre om vi måste lämna in bilhelvetet!!!!
FAN, FAN, FAN!!!
Jaja....bara att bita i det sura äpplet och ringa en verkstad på måndag och kolla pris. Sen får vi se hur vi ska lösa allting runt omkring. *suck*
Snälla! *wish me luck*
Jaja....
Vill berätta något roligt med. Inte bara "skälla av mig"!
Nu är det "bara" 25 dagar kvar tills jag fyller år! Och min födelsedag väntar jag på med spänning och förväntningar som aldrig förr!
Fast det "stora" med min födelsedag sker ju redan om 23 dagar då jag ska åka med tåget kl 15.40 till Stockholm, och där möter syrran upp mig för andra äventyr....som jag fortfarande inte har en aning om! *spännande*

Tiden fick jag reda på idag. Men dock väntar jag fortfarande på sms:et med tågbiljetten....har tyvärr inte fått den ännu! *nervös*
Men men....
Sen är det nu bara 19 dagar kvar till sista svarsdatumet för min fest. Jag väntar med spänning då det är 20 som tackat ja, 5 som sagt kanske, 9 som inte kommer och det är fortfarande 17 som inte svarat! *spännande, spännande*
Sen längtar jag ju till själva födelsedagen när jag kommer hem och får mammas goda kladdkaka till "tårta". Det ska bli såååååå himla gott. Det bara vattnas i munnen på mig! *slurp*
Nä! Det här får vara mitt sista inlägg för idag. Ni ska få ta kvällen så lovar jag att inte skriva mer förrän imorgon! Det låter väl bra!? ;P
Sov så gott alla underbara läsare!
SES IMORGON IGEN! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback