Tillbaka igen... ;)


Ja ni...kanske ska försöka uppdatera er innan det går alldeles för lång tid igen! :P
Men har egentligen inte hänt så mycket. Gårdagen spenderade jag med bråkiga döttrar....jösses vad de var i luven på varandra och dagen slutade med att lillan suttit "time out" hela 8ggr! *suck*
Men trots allt bråk lyckades jag fixa en mix med musik på ca 190 låtar till grannarnas bröllop samt veckohandla och älsklingen fixade med ljusinställning på bilen och avslutade sin kväll med en polare.
För övrigt var dagen lugn med en del fixande inför grannarnas bröllop (imorgon) och sen lite fixande för det som ska vara i mitt hår och till min klädsel.
Dock inser jag nu att jag nog kommer frysa då jag endast investerat i en stickad sjal och så kallt som det blivit nu misstänker jag att en tröja inte skulle sitta fel. =/
Men men....får se om jag kan lösa detta på något vis, i värsta fall får vi göra en "favorit i repris" från förra helgen och skaka tänder när jag väl kommer hem! *hahaha*
Under morgonen nu har jag varit inne hos grannarna och fått i mig en hel del kaffe och håller nu på med frukosten, med en del hjälp från flickorna och älsklingen. *gött*
Sen blir det att packa åt flickorna då vi ska lämna dem hos deras farmor mellan 12.30-13.00. Sen är det raka spåret till lokalen för att hjälpa till och duka mm inför morgondagens "mottagning". *fun, fun, fun*
Annars blir nog dagen rätt lugn för oss. Lite mat som ska fixas och sen ikväll ska jag ta itu med mig själv och se om jag kan få mig ren och...hmmm....fin...om man nu kan bli det! ;P
Jag hoppas ni alla haft det bra och får en riktigt bra dag! lovar att uppdatera så snart jag kan och orkar! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback