Tisdag...


....och ingen tjejkväll!
Jag börjar faktiskt sakna dessa kvällar, men det är inte hela världen att de uteblivit då det trots allt är sommar och det har varit semester till höger och vänster! ;)
Men jag längtar tills de drar igång igen och jag längtar ännu mer tills DH börjar igen. Men dock blir det tydligen den sista säsongen och det är väldigt tråkigt! :(
Så vad händer idag istället då? Ja ni, dagen blir nog rätt lugn då jag inte direkt har något inplanerat utan jag antar att det är dags att påbörja en redig storstädning inför hösten....och det lär ju ta sin tid så lika bra att börja. *suck*
Sen mellan 12.30 och 13 kommer Juliette hem, då hon sov hos Claes inatt. Och senare i eftermiddag/kväll kommer han tillbaka för att hämta Theodor, då det är hans tur att sova över. OM han nu orkar, då han haft huvudvärk till och från sen han kom hem. *stackaren*
Utöver detta blir det en lugn dag med intag av matrester (lyx att slippa laga mat) som vi fick från grannarna igår och sen vid 15 tiden kommer mamma....då blir det kaffe! *mumma*
Efter 17-tiden ska jag med Anna-Karin på auktion! Detta ser jag fram emot och det är något jag velat göra väldigt länge! Så det ska bli intressant! *fniss*
Sen när jag kommer hem blir det att prata lite med mamma innan hon går hem, då det är hon som passar barnen ikväll eftersom min älskling jobbar eftermiddag.
Så utöver detta har jag inget planerat, men vill göra någonting samtidigt som jag bara vill sova, sova och åter sova.
Har sovit dåligt inatt då jag börjat hosta illa igen.....är det inte det ena så är det ta mej fan det andra! *tröttsamt*
Jaja....
Jag har en nära väninna som fyller år idag med! Så vill självklart önska henne ett stooooort grattis på födelsedagen! Och vi ses ju imorgon! *kram*
Nä...ska ta en cigg och sen prata lite med älsklingen...ses kanske senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback