13 år!


Idag är det en stor dag här hemma hos oss!
För 13 år sen blev jag mamma för första gången. Det var en upplevelse som var underbar och skrämmande på samma gång då jag bara var 17 år gammal.
Men jag var så glad och hela kroppen fylldes av värme och kärlek när min son David äntligen kom till världen! :)
Så älskade sonen min!
Trots dina tonårsutbrott, dina regelbrytningar, dina konstiga ideér och allt annat som sprätter runt och ställer till det...så är jag SÅ tacksam och glad över att ha dig i mitt liv.
Jag har alltid älskat dig villkorslöst och jag kommer ALLTID att älska dig villkorslöst!
Så till dig på din stora dag....när du nu äntligen är tonåring till åldern, och inte "bara" till sättet! ;)
.
GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!

Jag hoppas verkligen du har haft en bra dag och att du får användning för alla dina presenter! *Love you forever and ever*


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback