Deppig!


Idag har jag verkligen ingen bra dag alls. Trots att jag haft massa trevligt besök så känner jag mig deppig, irriterad och allmänt grinig!
Jag fattar det inte!
Men hela dagarna bara svischar förbi, jag fryser konstant, är snorig och nyser samtidigt som jag alltid är trött. Jag överdriver inte...jag är trött hela tiden och det går mig verkligen på nerverna!
Idag är en sån där dag när jag bara vill gräva ner mig totalt och bara strunta i allting, försvinna från jordens yta. =(
Barnen irriterar mig, vilket får mig att känna mig som en hemsk mamma, samtidigt som det får mig att längta otroligt mycket efter ett par dagars barnledighet. *suck*
Men det är svårt....speciellt med en extremt otrevlig unge som ingen direkt vill passa....kanske någon timme men inte ett par dagar. =(
Det känns som om nerverna ligger utanpå kroppen. =(
Hela dagarna går jag runt i ett orosmoln som får hela mig att skaka och känna ett nervigt tryck i både mage och över bröstkorgen. Det känns verkligen som nervositet...svårt att förklara på annat sätt. Men det är så det känns....som om man är jätte nervös inför att prata om något som är jobbigt, eller prata med någon om något som är fel eller stå inför ett prov eller en anställningsintervju...eller som när jag ska till tandläkaren och blir hypernervös och mår illa. =/
Jag vet inte vart det kommer ifrån eller hur jag kan få det att sluta....jag pallar inte att känna så här längre!
Mycket av all den här nervositeten får mig att bli trött, sova dåligt och bli irriterad för ingenting.
Det tär på mig.....
Sen att jag nyser och känner en lukt av bensin i näsan konstant...vilket resulterar i att det gör ont i näsan ju närmare kvällen man kommer....samtidigt får lukten mig att må illa och ger mig huvudvärk. *blää*
Någon annan som vet vad allt detta kan bero på?
Om det finns något jag kan göra åt saken?
Jag klarar inte detta mer.....klarar inte av sömnbristen, nervositeten, irritationen och allt detta.....jag känner mig som en dålig människa samtidigt som jag känner mig utsliten. Typ redo för graven! =(

Nä...har inget positivt att skriva....så ger upp detta nu.....ska ta en dusch.....bara barnen vill somna någon gång....sen ska jag försöka sova så jag orkar med nästkommande vecka med massa timmars arbete, inköp av vinterskor, luciatåg, utvecklingssamtal samt ett adventsfika med jobbet och en dejt med Elle....för att se om jag kan hjälpa henne på något vis....
Först kanske jag ska gå ut på altanen och skrika....bara skrika så högt och mycket jag orkar....i en förhoppning att alla jobbiga känslor bara ska försvinna....innan jag stöter bort alla runt mig helt och hållet.....
Jag saknar mitt gamla jag...saknar att vara glad över barnen mest hela tiden, saknar att bli glad över älsklingen och alla andra som finns i mitt liv......vill inte känna så här!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elaine

kram <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback