Äntligen fredag!


Nu är morgonen igång och jag har fixat och dolat en del här hemma. Fått iväg barnen till skolan och tvättmaskinen går varm...igen! =)
Emilia har precis ätit frukost med mig och sitter nu i soffan och kollar på barnkanalen medan jag sitter här. Så fort detta är klart ska jag göra mig själv och henne iordning. För om ett tag kommer en väninna och hämtar oss, och då blir det en tur ut till Toys R us för att kolla rean lite. *me like*
Ska bli kul, dock brukar jag ha svårt att hitta saker på rean när man väl kommer iväg, men hellre det än att sitta här och känna att man missade det....igen! =P
.
Idag ska jag ringa min Elle också, jag hann aldrig med det igår då jag däckade i soffan. =(
Så blev inte mycket vila av för min del då det mesta körde ihop sig. Men det gör inte så mycket. Jag hann i alla fall med alla sysslorna och det känns jävligt gött eftersom det innebär att helgen kommer bli rätt lugn och det behövs efter den här veckan!
.
Lite synd att det är sånt himla snöoväder ute....men jag hoppas att vädret blir bättre under helgen så man kan vara ute lite med barnen. Emilia brukar normalt vilja vara ute oavsett väder, men inte ens hon vill vara ute i detta. Hon tyckte det var jobbigt de minutrarna det tog att gå till bilen igår. *stackaren*
Kanske beror på att hon är så liten, mycket snö och vindar gör det ju svårare för henne att gå, speciellt när bolaget inte plogar som de ska. =P
Men det är nog något man börjar vänja sig vid.
.
Nä...nu ska jag ta och göra mig iordning för att se göra snuttungen klar....sen får vi se vad det blir innan vi ska åka...vad vi hinner!
Men ha en super bra fredag så skriver jag mer senare! =)
*kramar till er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback