Bara lite kvar.


Så ja, nu har jag storstädat köket, storstädat badrummet och duschen! Jag har även plockat undan i hela lägenheten, rengjort bord och speglar samt tömt och plockat i diskmaskinen.
Och precis nu har jag dammsugit övervåningen, bara Emilias rum kvar, och jag borde ta nedervåningen snart med. Men kände att jag behövde en liten paus så tänkte passa på att uppdatera här lite under tiden! =)
Nu har även Theodors övernattningskompis gått hem och Juliettes har kommit! Så himla gullig unge! Han kommer hit och ringer på och frågade om han skulle komma med sina övernattningssaker på en gång! *sötnos*
Men jag s aatt vi får ta det senare....då bara...får vi leka nu då??? *Hahaha*
Det är ju klart att de får!
Ikväll ska Theodor sova hos min killkompis så det blir kul för Juliette och hennes kompis då de får ha hela rummet för sig själva! *gött*
Så nu när det mesta av städningen är klart sitter jag här och känner mig fruktansvärt svettig och "äcklig" och skulle gärna ta en dusch när jag är helt klart, men det är lite svårt just nu då jag har alla barnen uppe samt två extra här! så det får bli senare! =P
Jag är barnvakt åt Malins lilla medans hon är och handlar...och jag vill nog inte lämna två stycken tre åringar själva medan jag duschar! *hahaha*
.
Nä...nu ska jag nog börja förbereda lunchen lite lätt, dammsuga nedervåniingen och så måste jag gå ut med sopor...och just ja, så har jag lovat att måla med de två små, så det ksa vi hinna med innan jag måste laga maten med! *fullt upp*
Så lika bra att sätta igång så jag blir klar någon gång! *hehe*
*Hej så länge*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback