Dumma röst!


Solen skiner alldeles underbart ute idag och själv är jag för matt och trött för att orka gå ut med barnen och njuta av den. =(
Fy helskotta vad jag hatar att vara sjuk! Jag klättrar snart på väggarna om jag inte orkar göra någonting här hemma snart. Kul när man får folk imorgon och fredag och så har jag inte orkat städa på över 2 veckor!!! *suck*
Förhoppningsvis så har de överseende med det och inte tar illa upp eller liknande...men jag själv tycker det är jobbigt då jag är så himla pedantisk av mig!
Idag hade Theodor utedag i skolan....igen....och som vanligt var maten äcklig. Och nu när man är sjuk så orkar jag varken åka och handla eller laga mat så vi var väldigt lata och sitter nu och väntar på att "mama rosa" ska komma med vår beställning!
Gillar inte att vara lat när det kommer till maten, men känns som om jag har rätt att vara det med gott samvete idag.
Roliga för mig blir väl att jag kommer kunna äta 4 ggr på min mat eller liknande då jag fortfarande har svårt för att äta ordentligt! Men det är bra....för då har jag kvällsmat idag samt lunch och kvällsmat imorgon med! =D
Har ingen ork att skriva mer och har ändå inget roligt att skriva om så avslutar här och önskar er alla en underbar dag i det soliga och fina vädret!
.
*Kramar till er från mig*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback