Klart.


Nu är min andra blogg klar! Inte jätte fin då den är på en annan blogg plats och jag har inte riktigt kommit underfund med hur man gör...men det kommer så småningom! =)
Men innan jag länkar till den så vill jag berätta varför jag skaffat den!
Och det beror på att jag nu är på g och satt bollen i rullning för en GBP i Torsby efter några års funderande och velande!
Och i den nya bloggen kommer jag skriva om alla min akänslor och funderingar runt detta samt hålla er uppdaterade hur det går.
Detta pga att det känns som om det blir lite mycket med allting i den här bloggen!
Så jag hoppas att alla mina underbara läsare fortsätter att följa mig även på den nya bloggen!
Och här får ni länken:
http://helantillhalvan.bloggplatsen.se/
Nu sk ajag försöka vila lite då jag är väldigt trött och sliten....samtidigt som hostan tar kål på mig känner jag!
Men jag återkommer kanske senare om orken finns!
.
*Kram på er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback