Skönt med helg!


Har missat att skriva lite, men jag kan lova er att ni inte direkt har missat något.
Här har allt knallat på rätt lugnt med det gamla tråkiga och vardagliga. Det enda roliga vi gjort är att gratulera Colin som fyllt år, handlat, tömt hela förrådet på skräp och kört iväg med. Sen har vi varit ner med mammas utemöbler och återlämnat dessa!
Tack för lånet mamma!
Annars har vi inte gjort någonting. Umgåtts med barnen och vänner och mest tagit det lugnt. Vi har sett på lite Arkiv X avsnitt och lite film!
Så ja, så roligt har vi haft det här! =P
.
Nu sitter jag mest och väntar på att potatisen ska bli klar så vi kan äta lunch och se tänker jag vila lite innan eftermiddagens sysslor och aktiviteter!
Så händer inte mycket och inte mycket planerat! =P
Så jag tar och avslutar nu så får vi se om jag kommer på något att skriva lite senare eller nåt!
.
Hoppas ni haft det bra och hoppas ni får en underbar fredag! =)
.
*Kram på er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback