Uppe före tuppen.


Usch! Jag är såå trött och skulle gärna lägga mig och sova några timmar till, men det går inte. Så bara att bita ihop och göra det bästa av dagen!
Nu ska jag snart göra mig iordning för kl 6.45 kommer Claes och hämtar mig för en tripp till Örebro! Delvis ska jag vara socialt umgänge på resan, men sen när hans ärende är klart blir det en sväng på stan och lunch innan hemgång! *nice*
Sen när jag kommer hem måste jag fråga svärmor vad hon tyckte om lägenheten då hon ska kolla på den kl 13 idag. Jag hinner ju inte hem till dess för att vara med. *nyfiken*
Nä! Det här duger inte! Nu måste jag få ii mig lite nikotin, koffein och så göra mig iordning så jag blir klar i tid. Vore gött att hinna med lite frukost med, annars dummar sig väl magen av medicinerna!
*Ha en bra dag!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback