Ut i solen!


Känner mig fortfarande trött och huvudvärken ligger bakom pannbenet och bara väntar på att krypa fram. Men den kommer när den kommer.
Nu under förmiddagen har vi vikt ljushållare och så har vi rensat på Emilias rum...ut med det gamla och in med det nya! =P
Nu är hon super nöjd....så jag hoppas det håller i sig ett tag till i alla fall!
Just nu är älsklingen på Välsviken och handlar med David och Emilia och jag sitter här ny duschad och väntar på att kaffebryggaren ska bli klar.
När resten av familjen kommer in ska vi packa iordning en väska och gå ut i pulkabacken i det här fina vädret!
Lika bra att passa på....solen skiner så underbart och i solen kommer det nog vara helt okey trots alla minusgrader ute. Om inte så är det ju inte värre än att man går in om barnen gnäller alldeles för mycket! =D
Så vi kom på något att göra trots allt...och det har vi Angelika med familj att tacka för! =)
Nu ska jag göra varm choklad och blåsa torrt mitt hår så det inte fryser när vi går ut. Sen blir det att fixa med det sista och gå ut och njuta av denna fina vinterdag!
*Ha det gött!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback