Vad gör man nu då?


Nu har vi haft fredagsmys med barnen. Blev en kortfilm för Emilias skull och sen när hon hade lagt sig blev det lite CSI med de stora barnen. Efter det gick de ner på sina rum då klockan börjar bli mycket och älsklingen och jag såg då på Criminal Minds och åt den där supergoda pizzan! *gillar*
.
Nu sitter vi mest och funderar på vad man ska göra...lägga sig eller se en film??
Samtidigt sitter vi och skrattar lite åt våra underbara grannar som har lite party ikväll och sjunger kareoke! =)
Och det mina vänner....det är RIKTIGT kul att lyssna på! =D
Jag försökte verkligen spela in med mobilen, men det hörs inget....lite synd då jag tänkte dela med mig av det här på bloggen för att förgylla er fredagskväll lite med.
Men men...inget är försent....jag kanske kommer på ett sätt att spela in dem på så det faktiskt hörs och då lovar jag att dela med mig....(om jag kommer på hur man gör).
För man kan väl lägga in video på bloggen med??
Usch...vad okunnig och oteknisk jag är! =/
Jaja...så kan det vara. Nu ska jag ta kvällen och försöka bli av med min huvudvärk som kom helt plötsligt och sen blir det nog att sova!
Men jag önskar er alla en fortsatt trevlig fredagkväll och så skriver jag mer imorgon!
.
*SOV GOTT mina vänner*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback