Vår utflykt!


Nu är vi hemma igen! Och det var riktigt underbart att komma ut i det här underbara och soliga vintervädret! Vi hade verkligen jätte kul ute och många fina bilder blev det...inte så många som jag hade velat ta kanske, men tillräckligt i alla fall. Får bli fler en annan gång, när jag har bättre batteri i mobilen! =P
Vi var i alla fall vid fotbollsplanerna uppe på den stora kullen. Blev lite pulka, tefat, stjärtlapp och snowrace åkning och så grillade vi korv och marshmallows och drack kaffe, saft och varm oboy och så självklart lite kakor och buller! *så underbart*
Hela vägen hem gick jag och Angelika och puttade David i snödrivor...DET var jätte kul! Tur han tyckte det med! =P
Annars hade vi nog bara varit elaka! =)
Här får ni några fina bilder på vår utflykt och några videoklipp! (som jag hoppas fungerar som de ska, då detta är första gången jag lägger in videoklipp).
.
.
.
Nu ska jag ta itu med "disken" från utflykten och skölja ur och ställa i diskmaskinen samt koka lite kaffe då Claes snart kommer med Theodor!
Men ni får ha en fortsatt bra söndag så återkommer jag säkert sen igen!
.
*Hej svejs på er*

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelika

Det va ju jätte trevligt idag.. kul att du fick en video när jag åker och dessutom ramlar.. tur för mig att du inte fick med första vurpan för mig bara.. hehehehe ;) kramizar

Postat av: Nina

Hahaha....ja tur för mig att jag fick en...men hade hellre haft den med jätte vurpan! ;)

Hihihi

Kramar om dig

Postat av: Elisabeth

Åhhh vad mysigt ni såg ut att ha!!! :D kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback