Aldrig helt bra...


God morgon, god morgon!
Är ganska utvilad idag trots att jag vaknat några gånger inatt. Haft lite ont i tandköttet och nu när jag vaknade så insåg jag att jag fått en inflammation igen! *suck*
Känns trist då jag nyss gått på en lång pencillinkur och fick gå akut till tandläkaren under julhelgen....så att det nu kommer tillbaka gör mig fruktansvärt irriterad! =(
Men men...inte så jätte "farligt" ännu så avvaktar lite. Är lite svullen, men inget märkvärt, det gör inte så jätte ont så man inte står ut. Så vi får se hur det känns under dagen. Jag hoppas det inte blir värre....vi har verkligen inte råd med en så hög tandläkarräkning den här månaden! =(
Men , men....på förmiddagen kan man ju ta det rätt lugnt då man bara har David hemma, så man kanske inte ska stressa upp sig för mycket....och bara se vad som händer!
Har i alla fall precis gjort matsäck till Theodor då han ska åka skridskor med klassen på Tingvalla idag! Det ser han fram emot!
Och hur resten av familjens dag ser ut vet jag inte ännu. Vi får se vad man kan hitta på. Just nu hänger det ju lite på hur inflammationen utvecklar sig också! *tröttsamt*
Nu ska jag se till att barnen blir klara för skolan och att Emilia blir klar för dagis!
*Ciao*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback