Ännu tröttare...


...och inte nog med att jag är super trött och ögonen svider så är jag smutsig, dammig och svettig! *bläää*
Detta beror då på att jag precis har städat, plockat ordning och rensat i förrådet på nedervåningen då vi ska ha in Emilias gamla hylla där imorgon! (Tog mig "bara" lite mer än 1,5 timme) =/
Så nu är halva vår altan full med kartonger och papperskassar som antingen är tomma eller fulla med saker som ska köras till tippen!
*riktigt så här glad såg nog inte jag ut inne i förrådet! =/*
Så jag antar att vi MÅSTE åka till tippen nästa gång gubben är ledig en vecka, om jag inte kan få honom att åka dit redan denna veckan med pojkarna till hjälp så kan vi faktiskt få in alla cyklar i förrådet.....dock känns det som om det kan kvitta nu när de stått ute hittills, men samtidigt kan vinterkylan ta omtag och det kan komma mer snö....så kanske är lika bra att få in dem! =/
Så nu när vi får ordning i förrådet och får in vår hylla där imorgon så kan jag ÄNTLIGEN städa bort julen och städa riktigt ordentligt här hemma och få lite fint igen...kanske lite vårfint!
Speciellt nu med tanke på att mitt underbara löpband kommer och jag kommer inte kunna ta mig den egna tiden när hemmet ser ut som det gör just nu! =(
Fast de flesta skulle säga att det är jätte rent och fint här hemma....men för mig är det kaos och det får mig att må fruktansvärt dåligt! *trist, men sant*
Så nu vill jag STÄDA så det blir riktigt, riktigt fint....som JAG vill ha det! *hihi*
Jag känner mig väldigt trött nu, delvis då jag sov jätte dåligt inatt, sen att jag försökt plugga under dagen, planera älsklingens födelsedag samt lillans födelsedag, diska, tvätta, plocka lite och fikat med mamma och Claes samt städat och rensat förrådet....så jag är inget piggare nu direkt!
Sen att jag precis insåg att jag inte ätit något idag gör inte saken bättre då det ger mig en kurrande, värkande hungrig mage och en fruktansvärd huvudvärk! *skärpning på mig*
Så nu ska jag kolla om min älskling vill ha något att äta....ska nog se om jag kan övertala honom till att beställa pizza! *mumma*
Vi har båda varit sugna på det jätte länge och sen är jag alldeles för trött nu för att orka ställa mig och laga någon mat. Och för min del så behövs det mat och inte bara en macka eller två....det är inte bra att bara äta så lite under en dag, och det vet jag, men ibland glömmer jag bort mig!
Jag önskar er en bra kväll och jag hoppas ni kommer slappa och ha det lika lugnt och skönt som vad jag tänker ikväll!
Jag tycker jag har gjort mig förtjänt av det! =P
*Kram på er!*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ellebelle

Hahaha, var du inte så glad som på bilden när du rensade förrådet?? WHY? =D

Och JA, det ÄR fint och rent hos dig vad du än säger!

Tycker iaf alla andra, alla utom du.. =) Puss på dig! Ses imorrn! =D

Postat av: Nina

Nope..jag var ju inte det....var så rörigt och dammigt! Trångt var det med! suck

Men nu är det bättre! =D

Ja! Jag vet att du tycker det! =)

Puss på dig med! Ses sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback