Dagen D!


God morgon allihopa! Hoppas ni har sovit gott!?
Själv sov jag mycket bättre inatt och känner mig mer utvilad, antar att lite överansträngning och en mätt mage får en att somna lätt och sova hårt! *underbart*
Idag kommer det nog vara en riktigt bra dag!
Har en hel del att göra och känner mig trött, (men det är nog bara för att jag är nyvaken), men det kommer snart släppa!
Idag blir det att ringa Elle när jag kommer hem från dagis, sen ska jag hinna med att plugga, tvätta, ta emot löpbandet, ställa upp det, slänga ut fåtöljen och så ska jag åka till tårtpinglan och inhandla lite till Emilias tårta och så kanske till älsklingens tårta med! *det märks*
Så jag har en hel del att göra! *gillas*
I eftermiddag ska vi även ta in en hylla från ute förrådet till förrådet på nedervåningen för att plocka ut en massa annat skit i förrådet där ute OCH kunna få ordning i förrådet i lägenheten.
Städa, städa, städa....guud vad roligt! *not*
Sen skulle jag vilja städa bort julen idag men vet inte riktigt vad jag hinner med eftersom det inte är så många timmar på en dag och ikväll ska jag till Elle för våran tjejkväll!
DET är höjdpunkten varje vecka! Våra tisdagkvällar! *yes*
Ja ni mina vänner....så ser min/våran dag ut idag....fullspäckad som vanligt.....så jag misstänker att jag kommer vara lika trött ikväll som jag var igår! *gött*
Hur ser er dag ut då?
Vad ska ni göra för roligt idag?
Ha en underbar dag så skriver jag mer när jag får tid över!
*Kramizar*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ellebelle

Jag ska komma till dig snart och ikväll får jag besök... Av dig! =D

Postat av: Nina

Jupp! KUUUUUL!!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback