Födelsedagsfirandet...


...över för den här gången! *pust*
Dagen har varit riktigt bra! Vi har pratat med mamma, Claes och så Elle och Nicke som kom på fika besök! *super trevligt*
Och så har vi pusslat....MASSOR!!!
Och Emilia är så glad för alla sina presenter, alla gratulationer och uppvaktning! Tacksamma är vi allihopa att vi har så många som verkligen bryr sig! *love you all*
Emilia skickar nu ett stort TACK till mormor för de fina pusslen och kritgrejen och ett stort TACK till Elle och Nicke för pengarna! *kul med pengar*

Och själv tackar jag för alla underbara och snälla kommentarer om mina tårtor jag gjort själv! Gjorde mig riktigt glad och det känns så mycket roligare att göra det fler gånger! *thank you*
Så kort och gott har dagen varit super bra och jag har njutit av att umgås med min dotter! Det har varit jätte mysigt och jag längtar tills nästa gång man får chansen att mysa med henne! Eller någon av de andra barnen! *ler*
Och vi har inte bara myst och pusslat utan vi har även badat med hennes nya badkritor och den nya barbie dockan. Det tyckte hon var jätte kul. Hon satt riktigt länge för en gångs skull! *sweet*
Nu ligger mitt lilla hjärta för natten. Hon kollar i boken jag läste och självklart har hon ficklampan med sig! *fniss*
Och nu är kvällen här för min del! Och Juliette äta kvällsmat och Theodor borde vara på ingång för sin kvällsmat! När de har lagt sig så ska jag sätta mig i soffan och äta mat och kolla på tv! *sweet, sweet, sweet*
Underbara Tine var in med en tallrik med stuvade makaroner och lite korv till mig! *ska bli sååå gott*
TACK Tine! Du och Harald är allt för snälla! =) *kramar om er båda*
Vill även skicka en liten lycko önskning till en vän som försöker sluta snusa och idag har sin första dag! Lycka till och gör ditt bästa! Vi finns här för att ge dig stöttning eller om du vill skälla av dig på någon! *bring it on* =P
NU! Har jag nog inte så mycket mer att skriva, eller ja det finns nog en sak jag skulle vilja skriva av mig om. Men eftersom det är Emilias dag så får det vänta! Jag vill inte att hennes födelsedag ska förknippas med intriger eller dåliga vibbar....även om det mesta jag vill skriva är positivt! För mig....för oss!
Men har jag klarat av att vänta så här länge så klarar jag det ett tag till!
Antingen kommer det imorgon eller så kommer det en annan dag....eller så kanske jag struntar i det helt och hållet! *det märks*
Men jag önskar er alla en underbar måndags kväll och jag hoppas ni alla tar hand om er riktigt ordentligt! Det är viktigt!
.
*Ha det gött*


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ellebelle

sv: Hahaha, ja det är min Nicke det! :D Kan få vad som helst till nåt sånt... ;)

Postat av: Nina

Hahaha...och det förvånar mig inte alls! =P

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback