Fredag!


Nu är det helg! Och det är riktigt skönt måste jag säga!
Idag har vi inte gjort så jätte, jätte mycket. Men en del har vi fått gjort i alla fall! =)
Och då har vi möblerat om i sovrummet så kanske jag sover bättre när jag inte har huvudet mot väggen till grannarna. *hoppas*
Sen har vi varit och veckohandlat och kört svärmor till tåget och så har älsklingen även tvättat bilen och fotograferat den då vi insett att vi behöver en billigare och mindre bil med tanke på all pendling mellan hemmet och jobbet! Nu gäller det bara att hitta en som inte ligger för högt i pris och så självklart bli av med våran!

*Sån här bil har vi nu*

*typ av bil vi ska byta till*

Sen under eftermiddagen har jag fixat mat, disk och fikat med Tine, vilket slutade med att jag och maken satt och pratade med hennes sambo då hon åkte på ett migrän anfall....lider med henne och jag hoppas det går över snart! *krya på dig vännen*
Sen under kvällen har jag varit lite i telefon, försökt göra Emilias inbjudningskort med henne (men det slutade tyvärr med att hon hotade, bråkade och vägrade lyssna, så var bara att plocka undan för att fortsätta en annan dag) och nu har vi gett henne kvällsmat då hon snart ska lägga sig för natten!
Juliette har lekt med bästisarna under eftermiddagen och självklart ska hon sova där inatt....jag är inte ett dugg förvånad då det händer rätt ofta! *hihi*
Så hur ser vår kväll ut då??
Det vet  jag inte ens själv...sitter just nu och bloggar i väntan på att pojkarnas pappa ska komma och hämta Theodor's termobyxor då han tydligen inte hade några hos dem trots allt. Sen blir det väl att natta lillälsklingen för att få en lugn kväll med älsklingen!
Det ska bli skönt då vi haft barn vakna till mellan 00-03 VARJE natt i någon vecka plus.....så ikväll är första gången på länge det kommer bli lugnt absolut senast kl 21! *gött som fan*
Så vi får passa på att göra det bästa av situationen och umgås, mysa eller bara prata....för det har vi inte hunnit med speciellt mycket den sista tiden. Och själv anser jag att kommunikationen är bland det viktigaste för att kunna ha ett fungerande förhållande! *längtar*
Men det är typ vår dag och jag har inte direkt något mer att berätta så kan lika gärna avsluta här nu!
Jag önskar er alla
Ha en underbar fredagskväll med era nära och kära! Och jag hoppas er dag varit lika bra som min! =)
*Kramizar*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback