God "kall" morgon....


*BRRRR*, idag är det lika kallt ute! Jag som tyckte det var precis lagom förra veckan med några minus bara eller när det låg på nollan. Nu visar termometern -12,6 grader! *suck*
Jag har inte kläder för så kallt väder....och börjar bli tråkigt att frysa hela tiden! Men men....våren kommer väl så småningom den med. Jag längtar faktiskt nu!
Vi har haft en fin vinter med mycket och ihållande snö, soligt och KALLT!
Nu får våren gärna komma....vintern är fin och rolig när man har chansen att göra saker. Men jag skulle lätt klara mig med bara några minus! =P
Morgonen började så där. Barnen tjafsar precis som vanligt! *suck*
Det här med att försöka ta hänsyn så någon annan i hushållet kan få sova ut...det är definitivt inte deras starka sida, och tyvärr har de väldiga problem med detta!
Men men...de växer väl ifrån det med....så småningom! =P
Snart ska två av barnen gå till skolan och strax därefter ska David åka....sen blir det frukost för mig och Emilia. Sen blir det att göra oss iordning då vi ska bort till Sandra idag! Det ska bli kul!
Och jag hoppas, hoppas, hoppas att Emilia sköter sig på bussen! Snälla!!!! Låt henne sitta still och INTE skrika! *ber*
Det var allt jag hade för stunden. Nu ska jag ta en cigg för att sen prata med min älskling som precis kom upp! Men vi hörs ju säkert senare igen!
.
*Ha det super*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback