God morgon!


Vaknade i relativt bra tid idag utav att maken satte sig och spelade tv-spel! Kände ett tungt huvud och en värkande rygg och kollar ut genom fönstret....och det VRÄKER ner massa snö! *usch*
Hittills har jag tyckt det varit helt okey med snön och jag har t om gillat det, men nu tycker jag det räcker! Jag vill verkligen inte ha mer snö nu!!
Jag längtar till våren och sommaren, men det spelar ingen roll för den kommer ju faktiskt så småningom så bara att vänta lite till! =)
Idag har vi inga planer heller! Så vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda oss alla!
Har inget roligt att skriva....utan ville mest hoppa in och säga God morgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback