Kalasdag!


God morgon på er alla! =)
Nu sitter jag här igen....inte för att det var så jätte länge sen jag skrev... men låtsas lite då de sista fem inläggen skulle ha skrivits igår kväll!
Men då gick det ju inte att komma in på bloggen alls....så det sket sig! =/
Men men...går kvällen blev lugn efter att alla våra underbara gäster hade gått.
Jag tog itu med den sista disken, vilket fyllde maskinen en gång till, för att sen torka av bordet och ställa undan allting!
Köket är relativt rent nu, bara två plåtar som måste handdiskas och sen måste jag dammsuga lite! *blää*
Men men....det går fort!
Idag är det kalasdag!!!
Emilia fyller år i morgon och idag kommer hennes kompisar på kalas för att fira henne!
Äntligen! Tycker i alla fall hon då hon gått och tjatat konstant de sista två veckorna!
Men nu är dagen D här och hon kommer vara sååå himla glad och nöjd! *bäst för henne* =P
Så när jag är klar här blir det att fixa lite frukost innan det är dags för mig att planera dagen och sätta igång. Det ska dammsugas av lite sen igår och sen ska det dekoreras, pyntas och så måste jag ut och leta pinne.....
Sen blir det att bada min lilla groda för att få henne klar! *hon ska bli såå fin*
Måste ställa mig och steka pannkakor sen då hon valt det till lunch idag! Med glass till! =D
Måste även frysa in en bricka och så ställa drickan på kylning!
Allt detta kommer gå fort bara jag får tummen ur och börjar! *snart så*
Efter de här sista dagarna och de kommande tre så kommer jag nog vara helt slut och känna mig som ett kolli....jag har verkligen pressat mig själv extremt mycket!
Men snart är det över och då ska jag ägna en hel dag till att bara slappa då jag verkligen har förtjänat det! *gött som fan och längtar massor*
Jag hoppas er dag blir bra och att ni hittar på något riktigt roligt, och så lovar jag att uppdatera mer senare idag eller ikväll när kalaset är slut!
Ni måste ju få lite bilder från hennes firande med! =)
.
*Kramar om er hårt*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback