Kvällen är här..


Nu är klockan rätt mycket och vi måste nog snart göra lill tjejen klar för natten innan det blir alldeles för sent!
Älsklingen var i väg och åkte pulka med barnen förut och under tiden pratade jag några ord med Tine och lämnade sen ut inbjudningskorten och tog en kaffe med AnnaKarin!
Tack för sällskapet och kaffet! Får vi göra om någon dag i veckan! =)
Sen när älsklingen kom hem så blev det kvällsmat och sen har lillan ätit godis medan vi suttit på nätet och letat bil samt lagt ut våran till salu!
Det känns hårt och konstigt då vi VERKLIGEN gillar vår nuvarande bil, men med hans pendling till och från jobbet så har vi ju tyvärr inte råd att behålla den! Känns jätte tråkigt och jag önskar verkligen vi kunde behålla den då vi båda är riktigt nöjda med den! *snyft*
Kommer kännas ännu hårdare när vi väl säljer den sen...eller byter den....beroende på vad vi hittar och vem som är intresserad!
Vi hoppas i alla fall att allting går någorlunda smidigt då vi inte kan vara utan bil med tanke på hans arbete och att det inte finns lokaltrafik i samband med hans arbetstider! *trist*
Här får ni två bilder på våran bil....nu när vi tagit bilder på den!
*Audi A6 1,8T -00*
*Helt nya vinterdäck, fullservad (senaste gjord vid 19.000 mil), gått strax under 20.000 mil*
*Snälla mil då den är gubbkörd och långkörd*
*Pris: 54.000kr*
*Vår fina bil....kommer sakna den massor*
.
En jätte fin bil som inte är så dyr i bensinen, men för oss blir det mycket då vi pendlar och kör väldigt mycket. GUUUUD vad jag önskar vi slapp sälja den!!!
Men nu blev ingenting som vi trodde när vi köpte den, så vi får helt enkelt göra det bästa av situationen!
.
Nu ska jag se om jag och älsklingen kan hitta något att göra eller om vi ska tillbringa kvällen med att enbart slappa!
Min underbara Claes kommer ringa sen för att disskutera en bil vi hittat....vi får se hur domen lyder! =P
Jag hoppas er kväll blir underbar vare sig ni sitter hemma och myser eller om ni ska ut och festa!
*Natti natti och kramar till er!*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Tack för piken, ni som sitter hemma och myser eller är ute och fesatr. Vi som sitter helt ensamma och uttråkade då? =))

Kram.

Postat av: Nina

Hahaha...man kan väl mysa även om man sitter ensam? =P

Så varsegod för piken! love you

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback