Lugn dag!


Nu är barnen hemma igen....och en av dem har gått igen, den andra går snart och den tredje kommer inte hem förrän i kväll! Så det blir jag och Emilia med andra ord! =P
.
Igår började jag ju se en annan film, men självklart somnade jag! (inte ovanligt direkt). Så fick se klart den idag på dagen istället! Den heter "Not forgotten" och var helt okey...lite små seg men ändå bra!
Jag har inte pluggat något alls idag. Är så fruktansvärt trött och frösen av mig, så legat nerbäddad i softan med älsklingen och kollat på Arkiv X....*supermysigt*
.
Nu blir det snart för mig att skicka Juliette till Miniorerna i kyrkan och under tiden hon är där får jag ta bussen till välsviken....igen....med en sur och grinig Emilia.....måste ju lämna tillbaka filmerna jag hyrde igår. Egentligen skulle David göra det idag....men han "sket" i det och drog till en kompis istället. Så då får jag göra det själv. =)
Det spelar mig ingen roll. Barn ska vara barn och umgås med vänner och ha roligt. Och det var ju faktiskt mina filmer! Men han ville ha betalt för det och de pengarna fick han igår...så då ska jag banne mig ha tillbaka pengarna också! =P
Rätt ska vara rätt! *hahaha*
Nu ska jag avsluta här och kolla så Juliette blir klar och kommer iväg i tid, och så måste jag få Emilia klar så vi kan ta bussen och komma iväg någon gång!
Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda! =P
.
*Ha det gött*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback