Lugn och ro!


Nu är det bara 15 minuter kvar till säsonspremiären av C.S.I miami börjar och då ska jag sitta i soffan och bara njuta...delvis av lugnet och delvis av en väldigt bekväm sittplats!!! *hahaha*
Sen när jag gjort detta ska jag gå och sova, då grannarna stör en rätt fint mellan varven på nätterna så sömnen försämras när man sover i sovrummet....funderar verkligen på att möblera om där...men är pissigt att vi ska behöva vara mindre nöjda med vårt hem för att de måste gapa och skrika till 2-3 på nätterna, men men....jag sover hellre bra än att mitt sovrum ska se fint ut!
Får väl börja stänga dörren dit in! =P
Jag kommer inte skriva mer idag så önskar er god natt redan nu och så hörs vi ju självklart imorgon igen!
*Natti natti och sov gott*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback