Målarstund!


Nu har jag och Emilia målat en stund. Theodor blev med på ett hörn han också....var tydligen roligare än att spela krysslåda! *kors i taket*
Men de orkade bara ca 45min sen ville Theodor gå ut och åka skridskor med kompisarna och självklart ville Emilia följa med! Och det fick hon! =D
Så nu håller de på och klär på sig ytterkläderna för att gå iväg och under tiden ska jag uppdatera det här, se klart filmen som jag somnade ifrån igår, och efter det ska jag börja med maten! *magen kurrar lite*
Juliette leker med kompisar och David har inte hittat hem ännu! =P
Så här blir det lugnt och skönt! =D
Här kommer i alla fall några bilder på barnen när de målar!
*Ses senare!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback