Min ensamhet


Nu sitter jag här i min ensamhet och skriver igen....förhoppningsvis sista inlägget för dagen! Men det beror på hur trött jag är när jag njutit klart av ensamheten, tystnaden och att bara vara....mig! =)
.
Har precis sett en film och käkat mat! Det var helt underbart! Maten smakade super, speciellt då det var länge sen jag åt det! Och filmen var helt underbar....så bara MÅSTE se den snart igen! *love it*
Jag åt kycklingwraps till kvällsmat, eller ja, egentligen en väldigt försenad lunch! Och så satt jag självklart i soffan och åt och kollade då samtidigt på "Streetdance 3D"!!! *me like*
Nu har jag precis plockat undan och laddat en ny film....bara massa film för min del ikväll! Det är faktiskt rätt skönt då jag sällan kollar på film ensam. Tycker oftast det är tråkigt! Men nu njuter jag av det fullt ut och passar på att ladda batterierna inför resten av veckan!
Laddade filmen i dvd:n i vardagsrummet men ångrade mig! Så direkt när jag är klar här ska jag göra mig klar för natten och bädda ner mig i sängen och kolla istället! *underbart mysigt och skönt*
Längtar massor! Och så hoppas jag verkligen att jag inte somnar ifrån filmen....det vore väldigt trist! Men skulle jag mot all förmodan göra det så får jag se det positiva i det hela.....jag är trött och behöver antagligen sömnen! Plus att jag får sova många timmar! =P
.
Jag önskar er alla en trevlig kväll så ska jag avsluta här och bädda ner mig i vår varma säng! Så får vi se om jag skriver mer eller inte....men det märker ni! =P
*Sleep tight, don't let the bedbugs bite!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback