Nu då?


Nu är barnen i skolan och Emilia på dagis. Vi har ätit frukost, varit ute med sopor, fixat med disken och skrivit inköpslista.
David sitter och kollar på Andreas när han spelar krysslådan, medan jag skriver upp det sista på inköpslistan. Så fort jag är klar ska vi åka till Välsviken för vår vanliga veckohandling! =/
Sen är det bara att åka hem och packa in alla matvaror, spela ett spel med David och så ska jag in till Tine på godiskaffe! *mumma*
Sen blir det väl att fixa lite lunch innan barn ska hämtas och resten av barnaskaran kommer hem!
Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska hitta på i eftermiddag med barnen....men jag kanske kommer på något, och i värsta fall får jag fråga dem vad de vill!
Ikväll blir det i alla fall det hederliga fredagsmyset och då blir det film och grilla marshmallows! Det ser barnen fram emot...då de har tjatat ett bra tag om detta! =)
Jaja....det var allt från mig för stunden. Nu ska jag skriva klart listan och dra upp "gubben" och "grabben" ur soffan så vi kommer iväg någon gång!
.
*Ha det super gött nu*

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dominicjennifer

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback