Nu så....


...min älskling håller på och gör sig iordning för natten då han ska upp strax efter 04 imorgon bitti! *lider med honom*
Emilia gick och la sig själv förut, märkte det när jag skrev det förra inlägget, blev så himla tyst, så när jag var klar var jag tvungen att leta efter henne och då låg hon i sin säng och sussade....med ALLA kläderna på. *min lilla trötter*
Så det var bara att kränga av henne det mesta och kränga på henne en blöja och sen låta henne fortsätta sova! Min lilla sötnos, så trött! Tycker lite synd om henne då det inte blev någon godnatt saga, så jag läser en saga för henne i morgon bitti istället! *snäll jag är* =P
Nu har älsklingen gått och lagt sig. Känns konstigt att sitta uppe när inte han är uppe eftersom vi brukar lägga oss samtidigt på helgerna. Men man börjar vänja sig. =)
Jag hoppas du får en skön sömn och att du får en bra dag på jobbet imorgon! Jag älskar dig nu och för alltid!
Juliette har också gått och lagt sig och Theodor sitter och spelar en liten stund till.
Själv ska jag snart hoppa i myskläder och sätta mig bekvämt i soffan med min efterlängtade mjölkchoklad och kolla på en film! Idag blir det "Djävulen bär prada". Den är så himla bra! Men det var länge sen jag såg den...så det ska bli lite kul!
Ska bli så gött med lite vila, kväll och mys i min ensamhet! =)
Så nu är det sista gången jag skriver och det är dags för mig att gå!
*Ses imorgon och sov gott!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback