Onsdag!


God morgon, god morgon...!
En ny dag och sov ganska många timmar, men har sovit lite oroligt i natt med, inte vet jag varför men men....!?
Har lite huvudvärk, men jag hoppas att den snart släpper, delvis för att det är skit jobbigt att ha huvudvärk och delvis för att jag ska plugga en del idag! Får passa på medan Emilia är på dagis! =D
Sen måste jag nog försöka städa lite under eftermiddagen. Emilia vill bada med storasyster, så under den tiden hinner jag nog göra riktigt mycket! =P
Men bortsett från detta så har jag inte mycket planerat så man kanske hinner ta det lite lugnt också! =D
Självklart ska jag prata med "frugan" också....måste ju kolla om hennes gubbe klarade uppkörningen så de har det där efterlängtade körkortet! Men jag tvivlar inte....han har fått mycket positiv feedback om sin körning!
Men slänger iväg ett stort LYCKA TILL!
Så annars då? Vad händer i era liv? Något roligt ni vill dela med er av? Eller kanske komma med lite förslag på saker man kan hitta på med barnen?
Gillar att göra saker med dem, men så svårt då de är mellan 4-12 år....de gillar inte direkt samma saker! =P
Och tyvärr räcker inte alltid tiden till för att vara med dem en och en varje gång, så saker man kan göra med allihopa vore perfekt!
Och pengarna räcker inte alltid till för att åka iväg och göra massa dyra aktiviteter....så gärna förslag på saker att göra hemma som INTE är att se film! =P
Så snälla! Ni kan väl komma med tips, råd och förslag?
Nu ska jag skicka den äldsta till bussen så han kommer till skolan i tid. Sen blir det att få de andra två skolbarnen klara för att direkt efter få Emilia klar och lämna henne på dagis!
Och sen ska jag hem och äta frukost så jag får lite energi till att sätta mig och plugga! =)
.
*Ha en bra dag allihopa!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback