Paus!


Nu har jag läst ett par timmar och känner mig väldigt trött i både ögon och huvud!
Det känns verkligen som om jag aldrig kommer att lära mig något av detta. Och det ena kapitlet känns lite som att jag redan vet allt, men skulle jag bli tvungen att sätta ord på det så kommer jag misslyckas hundra gånger om. Men ber de mig däremot att korrigera en text så den blir rätt så kommer det gå bra.
Men det är ju så det är med prov, man vet inte hur det ser ut eller vad man måste göra så man måste verkligen läsa på precis allting! *suck*
Men men....får fortsätta läsa tills jag inte hinner läsa mer.
Men nu tar jag en välbehövlig paus och går in till grannen på en kaffe....tror hennes dotter hade bakat också. *mumma*
Så ni får ha det bra så länge och snälla, ni kan väl hålla en tumme och be för att jag lär mig det som behövs till provet! En lyckoönskning eller spark i röven skulle sitta fint! *hihi*
.
Skriver säkert mer senare!
*Kram på er!*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Älklingen min,

en lyckönskning kan du få nu men lyckosparken får vänta tills jag kommer upp till dig. Det kommer att gå bra det vet jag.

Kram mamma.

Postat av: Nina

Tack mamma!

Jag hoppas det! Är dock inte lika säker som dig men hoppet finns kvar!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback