Presentkartonger!


Nu har jag suttit och vikt 8 st presentkartonger till lillans kalas, då hon vill ge alla barnen en liten överraskning med!
Kul att hon vill ge när hon fyller år och inte bara få hela tiden! *blir glad*
Så nu är i alla fall alla kartongerna klara och jag fick tips på hur man lätt viker dem från google på en annans blogg och jag är jätte tacksam över att hon hade skrivit och visat hur man gör!
Försökte skriva en tack kommentar men det gick inte om man inte var medlem....så skriver ett stort tack här istället! TACK!
Och till er andra som kanske skulle vilja prova på detta kommer länken till hennes blogg med en väldigt enkel beskrivning och massor av bra bilder!
.
.
Nu väntar jag på att min älskling ska duscha klart då det bara är ca en timme kvar tills vi ska bort så det ser jag fram emot! =)
Misstänker att jag kanske ska börja göra mig själv iordning och försöka få på lillan lite kläder med!?
Så vi slipper komma halvnakna eller i trasiga myskläder! *hihihi*
Men ha en underbar vilodag allihopa så skriver jag mer senare!
*Kramizar*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback