Roligt!


Hej på er!
Vår eftermiddag har varit helt UNDERBAR och jätte rolig!
Barnen har skrattat, dansat med, ropat och hejjat! Det var helt underbart att se dem ha roligt tillsammans och det bästa av allt var ju att de tyckte hela föreställningen var helt underbar och rolig!
En riktigt bra julklapp tyckte de! =)
Det värmer mitt hjärta ordentligt i denna vinterkylan!
Speciellt då jag var lite orolig för att de inte skulle gilla sina julklappar och bli lite besvikna då de inte kunde få lika mycket som de brukar!
Men nu har alla barnen nyttjat sina julklappar och alla är super nöjda och glada!
Har tagit massor av bilder med vår "stora" kamera, men då batteriet är dött så får jag lägga in de bilderna på datorn en annan dag!
Har några på mobilen....på flickorna och deras souvenirer, dock inga på själva föreställningen....men jag ska försöka lägga in ett par bilder från föreställningen till veckan!
Inte alla då....för då kan ni kolla bilder länge eftersom jag tog hela 258 stycken! *hahaha*
Det är fördelen med digital systemkamera med ett någorlunda bra minne....man kan ta MASSOR med bilder och sen gå igenom dem i lugn och ro hemma för att radera de som ej blev bra och behålla resten! =)
Men de bilderna från mobilen lägger jag ut redan nu! =)
*Här målar de i sin Disney On Ice målarbok*

*Askungen som plastfigur....inget märkvärdigt, men glittrar och är ju en prinsessa!*

*EN snurrande och lysande askungen (när man trycker in en knapp) leksak*

*Och då ser den ut så här!!*
.
Snart kommer pojkarna hem....trötta som attan efter en heldag i Gustavsvik med massor av bad!
Så ikväll tror jag mina barn kommer somna glada och riktigt skönt! *gött för mig*
Önskar er alla en bra lördagkväll med lite onyttigt och gott så skriver jag kanske mer sen eller så återkommer jag imorgon igen!
.
*Pöss på er!*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Hej!

Vår dag har varit underbar med mycket åkande i rutchkanor, äta våfflor och kaka.

Frukost på Mc och även kvällsmaten där. En jättetrött David som knappt orkade hålla huvudet uppe när han åt.

Tack Nina för att vi fick göra detta.

Kramar och tack för kaffet.

Postat av: Nina

Skönt och kul att er dag var lika bra som vår. Och ja...pojkarna var allt bra trötta när de kom hem igår. Hahaha....Tack för att ni tog med dem och kaffet var ju inte ens jobbigt att bjussa på....ler

Love you! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback